Zgłaszanie artykułów

Submitted by Admin on sob., 09/24/2016 - 19:31

Artykuły do Przeglądu Podatkowego można zgłaszać poprzez email wysyłając je na adres Redakcji (redakcja [at] praktykapodatkowa pl). Czasopismo prowadzi nabór ciągły.

Wymogi zgłoszenia

  • Oczekiwaniem Redakcji jest że zgłaszane tekst będą przemyślane, dopracowane a przede wszystkim przeczytane przez autora.
  • Sugerowana długość tekstu to ok. 1/2 arkusza wydawniczego (11 stron znormalizowanych). Stawiamy jednak na mierniki jakościowe a nie ilościowe akceptujemy więc zarówno tekst nieznacznie krótsze jak i dłuższe.
  • Przy przygotowaniu artykułu prosimy korzystać z udostępnionego wzoru formatowania
  • Autorów prosimy o przesłanie umowy o publikację na adres redakcji.

Ścieżka publikacyjna

Każdy nadesłany artykuł przechodzi następującą ścieżkę redakcyjną:

  • Wstępna ocena artykułu przez Redakcję
    Gwarantujemy szybką pierwszą decyzję o przeznaczeniu tekstu do publikacji. Zgodnie z naszą polityką wstępna decyzja o przyjęciu tekstu do publikacji zostanie przesłana autorowi w ciągu 14 dni od daty otrzymania artykułu.
  • Ocena artykułu przez recenzentów
  • Poprawki autora po uwagach recenzentów
  • Ewentualna ponowna recenzja
  • Publikacja pre-press
    Artykuły niezwłocznie po ich akceptacji przez recenzentów i wprowadzeniu przez autorów ewentualnych poprawek zostaną opublikowane na stronie jako publikacje pre-press, niezależnie od przewidywanego terminu ukazania się czasopisma.
  • Publikacja w numerze